Сейнен

- МАНЬХВА
Чжоу Юань, принц Великої імперії Чжоу, народився з благословення священного дракона. Через пророцтво у нього забрали його долю і ввели смертельну отруту, яка запечатала його меридіанні канали й зробила його нездатним до культивації. Навіть коли його дім і нація були майже зруйновані, він не дозволив цим обставинам зламати свій дух. Замість цього він знову розблокував свої вісім великих меридіанних каналів і став більш сильним у кризовий для своєї родини час. Попереду ще довгий шлях, юнак, який

- МАНҐА
- 18+
Далеко, на північних землях Хоккайдо, ветеран російсько-японської війни, за прізвиськом Суґімото "Безмертний", вирушив на пошуки багатств, обіцяні золотою лихоманкою. Загиблий товариш благав попіклуватись Сайчі про його хвору дружину, що терміново потребує гроші на лікування. Під час свого чергового невдалого полювання на золото, старий п'яниця розбовтує колишньому солдату про таємничий скарб айну, який викрав та сховав невідомий злодій. Натрапивши на слід "Безсмертний"

- МАНХВА
- 16+
Пак Хьон Сок – непривабливий хлопець із надмірною вагою, що піддається шкільному буллінгу. Він знає все про безпорадність, страх і несправедливість. Але одного разу, вирішивши розпочати нове життя, він раптом знаходить і нове тіло. Як же поведеться споконвічний невдаха, отримавши небувалу силу і красу і вперше зіткнувшись із захопленням оточуючих? Чи докопається він до секретів раптового перетворення? І чи побудує по-справжньому нового себе?

- МАНҐА
Кредитор займається своїми звичними справами, аж раптом одного дня він натрапив на доволі незвичну ситуацію: в будинку, який він відвідав, перед ним стояла покинута й забута дитина. Що ж кредитор буде з цим робити?

- МАНҐА
Сонячні промені потрапляють у місто світла, коли розгортаються різноманітні історії: яскраві, темні та суворі; історія, наповнена людьми, від яких хочеться відвести очі. Проте це близько до реальності; тому, можливо, це є правдою щодо людства. Як давній зв’язок між хлопцем і дівчиною, як дружба починається між дівчатами, що рідко розмовляють одна з одною. Чоловік, який бруднить руки заради грошей, і дівчина, яка чекає його вдома.

- МАНҐА
- 18+
Історія розгортається у далекому майбутньому. На млявій поверхні Землі людство зводить мобільну фортецю, - Плантацію. Діти, які живуть там, нічого не знають про світ за межами Плантації та зростають у ній як птахи у клітці. Все їхнє дитинство проходить у підготовці до важливої місії. Діти змушені пілотувати високотехнологічних роботів, званих Франксами, щоб чинити опір небезпечним монстрів. Їхні вороги — гігантські загадкові форми життя, відомі як клоксозаври. Для дітей пілотування Франкса є

- МАНҐА
- 12+
Події розгортаються в 2200 році. У компанії, що займається виробництвом курятини. Шматок генетично модифікованого м'яса перетворюється на супермутанта на ім’я Тютя Джордж. Це початок кошмарної подорожі із закрученою версією майбутнього.

- МАНҐА
- 18+
У 1950-х роках, на годинниковій вежі, стару жінку жорстоко вбила її прийомна донька. Через два роки вежа отримує назвисько "Вежа-привид", бо у ній, нібито, проживають привиди. Завдяки незвичайній серії подій у житті юнака на ім'я Амано Тайчі хтось або щось напав на нього у тій самій вежі з годинником, через що хлопець виявляється прив’язаним до циферблата годинника наражений на смерть, як і та стара жінка. На щастя для Амано, його не спіткала та сама доля. Таємнича особа, яка каже, що

- МАНХВА
- 16+
Двоє дітей раптово зустрічаються у розпал війни. Втікаючи від хаосу, вони натрапляють на пусту довгу дорогу. Двійко незнайомців, які щойно стали друзями, без підтримки батьків йдуть пліч-о-пліч, щоб дістатися кінця стежки. У дітях палає надія, що вони зможуть рухатися далі. Які ж пастки і жахи чекають на них у цій подорожі на виживання?

- МАНҐА
- 16+
Дії "Абара" відбуваються в антиутопічному світі, наповненому великими спорудами. Історія обертається навколо істот, відомих як Ґауни. Ґауни можуть формувати броню, і зброю шляхом трансформації свого скелету. Трансформація починається навколо хребта, і формує багатошарову броню. Історія зосереджена на одному з таких Ґаун, відомому як Денджі Кудо.

- МАНҐА
- 16+
Тенджо Юйя - боягузливий хлопчисько, який з дитинства зазнавав жорстоких знущань з боку своїх однокласників. Знайшовши стару кімнату свого діда, де той зберігав різні предмети, які збирав під час подорожей світом, він знаходить двері в інший світ...

- МАНҐА
- 18+
«Бенрія» – так в Японії звуться організації, які допоможуть вам у вирішенні будь якої побутової проблеми. Щоправда, в цьому містечку «побутові» проблеми мають трохи ширшу варіативність. Але й на них знайдеться своя «Бенрія»! Місцеві «різноробочі», Ніколас та Уорік, до ваших послуг. Щось не ладнається? Дзвоніть!

- МАНҐА
На дворі 21 століття. Саме той час, коли віртуальна реальність в Японії стала буденністю. По рекомендації своїх сестричок Хібарі та Хітакі, наш головний герой, Цугу, вирішує зіграти у VR "Real&Make". Відтоді, він зрозумів, що може грати як йому завгодно: полювати, приручати звірів, здійснювати подвиги або готувати страви за допомогою спеціальних навичків.

- МАНХВА
- 16+
Міхаіл Валпаргіз, архімаг 9-го кола, разом з іншими обраними вирушили у бій з архідемона, та бій не дався їм легко. Недостаок сил та підготовки, через невдалого та самозакоханого героя зробив своє і всі його товариши загинули. Перед смертю Міхаілу вдалося скастувати останнє закляття "ПОВЕРНЕННЯ У ЧАСІ". Коли магія спрацювала він повернувся на 20 років назад і пообіцяв собі: "У такому разі, лише я маю стати героєм"

- МАНЬХВА
- 16+
Лінь Цзє – чужоземець з іншого світу, що став тепер звичайним власником книжкового магазину. Він доброзичливий і завжди готовий порекомендувати відвідувачам книги, що здатні зцілити їхні душі. Іноді, він ділиться і власними роботами. З часом, клієнти починають його дуже поважати. Вони щодня приносять йому маленькі сувеніри чи подарунки в знак подяки та просять у нього рекомендації щодо книги. Про цього звичайного крамаря навіть починають розповідати історії. Його з повагою та теплом звуть

- МАНҐА
Івакура Міцумі завжди мала великі мрії: покинути своє маленьке містечко, вступити до найкращого університету, а потім зробити свій внесок у розвиток країни, перш ніж повернутися у рідне місто. Вона настільки зосереджена на своїй меті, що не звертає уваги на всі свої недоліки, що дуже непокоїть її родину та друзів. Чи зможе наївна сільська дівчина витримати в Токіо?

- МАНХВА
- 18+
Рівень моря значно піднявся, затопивши всі континенти. На планеті, де сушу більше не знайти, юний Бота зі своєю сім'єю живе на невеликому судні та борознить простори океану. Люди, які виживають у подібному місці будь-якої миті можуть стати здобиччю чудовиськ, що з'являються лише вночі. Чи вдасться Боті та його родині колись врятуватися з цього водного пекла?... І хто така Кана?!

- ВАНШОТ
- 16+
Діджімортал — посткіберпанкова манґа-ваншот, написана та проілюстрована Цутому Ніхеєм. Діджімортал - таємничий найманець, який працює на секретну організацію, укладає контракт на вбивство одного з лідерів нової технократичної інквізиції, яка тероризує маси.

- МАНҐА
Мегане Какеру - учень старшої школи, якого не цікавить нічого, крім навчання. Цунода-сан - його сусідка по парті, що любить тицяти у різні речі. Навіть якщо ця річ - це її однокласник Мегане. Чи довго він зможе ігнорувати її?