Сейнен

- МАНҐА
- 16+
У далекому майбутньому всією галактикою править велична Імперія, яка править над людьми доволі жорстоко. Тому на деяких планетах з'явилися сепаратисти, які не хочуть жити під натиском Імперії. На противагу космічним піратам Імперія створила Антитерористичні групи. Саме в Антитерористичній групі Баларського району знаходиться Король. Він не знає свого минулого, й навіть не пам'ятає своє ім'я. Тому ця історія про людину яка буде дізнаватися про своє минуле й одночасно воювати проти сепаратистів.

- МАНҐА
Після дивної смерті пацієнта, молода лікарка направляється до таємничого клубу під назвою «Камія». Заінтригована розповідями співробітниці та чутками про вампірів у закладі, вона вирішує самостійно відвідати це місце.

- МАНҐА
- 16+
Шукаючи спокою, Ґен Суда вирішив навчатися в старшій школі десь далеко від дому, в іншій префектурі, який стане новим домом Ґена та початком його нового життя, спільного з його дальньою родичкою. Двоюрідна сестра Чіон Котерасава: працьовита — принаймні на перший погляд, чи можна вірити зовнішньому вигляду?

- МАНҐА
- 16+
Ця манґа написана за мотивами відомої гри Devil May Cry 3: Dante's Awakening та розповідає історію з життя двох братів-близнюків: Данте та Вергілія, синів Легендарного Лицаря Темряви Спарди, що колись врятував світ людей від демонів. Події відбувавються за рік до подій у самій грі.

- МАНҐА
- 16+
Після смерті Томокі Каната відроджується слабким гобліном, на ім'я Роу. Зберігши всі спогади свого колишнього життя, він надзвичайно швидко еволюціонує, стаючи сильнішими і одержуючи здібності того, кого з'їсть. Дії манги розгортаються в альтернативному світі, де виживають лише найпристосованіші. Чи зможе паті звичайних гоблінів стати його героями у вирі блискучих сюжетних поворотів нестандартного сценарію?

- МАНХВА
- 16+
Життя Сон Джина — суцільний кошмар. У школі над ним безжально знущаються через відлюдкуватий характер і слабке здоров'я. Однак це не дуже лякає юнака, бо найбільший страх хлопця — його власний тато. Більшості людей Сон Донсу здається чуйною людиною, успішним бізнесменом і люблячим татусем. Але це лише ілюзія. У дійсності ж він божевільний серійний вбивця, а його син — мимовільний співучасник. Протягом багатьох років Джину доводилося, вводячи в оману поліцію, допомагати батькові. Проте коли його

- МАНҐА
- 18+
Три роки тому світ дізнався про існування людиноподібних істот. Спроби урядів світу приховати їхнє існування від загальної уваги - провалилися. Щоб забезпечити успішне впровадження цих видів у людському суспільстві, було схвалено програму "Культурний обмін між видами" на основі якого представники інших рас могли проживати в будинках звичайних людей для швидкої адаптації. Монстри повинні були навчитися жити за правилами людей, а також дізнатися про особливості їхнього побуту. Кіміхіто

- МАЛЬОПИС
- 16+
На материку починається нова загарбницька війна, що несе вогонь та смерть. У глибині цієї бійні народжується дещо жахливе. Але чи може назрівати щось ще страшніше і небезпечніше за війну? Ілва, напівкровка-бескудка, подібними питаннями не турбується. Вона вже довгий час мандрує у спробі здійснити помсту за розбиту сім'ю та життя. У портовому місті Ілва ненавмисно рятує молодого солдата Ліланда. До чого призведе ця зустріч і чи зможе Ілва відшукати свого ворога, не вплутуючись у політику та

- МАНҐА
- 16+
Ласкаво просимо до готелю Войніч, занедбаного курорту, розташованого на майже безлюдному острові в південній частині Тихого океану. Готель, який належить колишньому мексиканському борцю Кандре Умеда, обслуговується двома таємничими покоївками Оленою та Белуною, а також шеф-кухарем-вбивцею на ім’я Амелія.

- МАНҐА
- 18+
XVIII століття в пошуках свободи, рівності явив світу дещо, що стало відправною точкою для формування всього сучасного фрацузького соціуму, Велику французьку революцію. Мова піде про чергову маріонетку історії, Шарля-Анрі Сансона, четвертого главу сім’ї спадкових катів. Щоб оспівати ті чистоту та достоїнство, з якими він прийняв свою жорстоку долю, завіса таємниць над бурхливим потоком життя того часу підіймається…

- МАНҐА
Історія стрибає між роками й подіями, щоби читач сам зібрав усі нелінійні історії воєдино. У центрі сюжету — Арі Кімура, симпатична учениця п’ятого класу з блідою шкірою та довгим волоссям. Вона із задоволенням розповідає своїм однокласникам страшну казку про дівчину-посланицю Бога, яка має сповістити жителів селища про чудовисько, яке їх знищить. Селяни боялись її пророцтв, тому семеро з них вирішили принести її в жертву, щоб умилостивити чудовисько. Але дівчина знову і знову відроджувалась,

- ВАНШОТ
“Страх підробки” - це красиво намальована, повністю кольорова манґа від Йошітоші Абе. Коротка розповідь, всього на 18 сторінок, була опублікована в артбуці на тематику Лейн “Omnipresence in wired”. Це додаткова історія, що не повʼязана ні з аніме, ні з грою на PS. В ній показані персонажі, що були згадані у грі, та не в аніме (наприклад, психіатр). Також присутні дійові особи з аніме, які не були зображені у відеогрі (як Деус).

- МАНҐА
- 18+
Минуле Уолтера, Геллсінґу та Міленуму розкривається в захоплюючому приквелі до головної сюжетної лінії Геллсінґу, що відбувається під час Другої світової війни, у вересні 1944 року, десь біля окупованої нацистами Варшави. Геллсінґ - організація, що займається ліквідацією вампірів, нещодавно розкрила інформацію про спробу виробництва «рукотворної» нежиті. Світ знаходиться в розпалі Другої світової війни, і нинішній лідер Геллсінґу побоюється, що нацисти потенційно можуть використовувати цих

- МАНҐА
- 16+
Паразити… Істоти, що живуть за рахунок свого носія, мають абсолютно нелюдську силу. Вони були надіслані небом і повинні проникати в мозок людини для повної влади над носієм. Але кому як пощастить... Саме ця невдача одного паразита рятує життя школяра Шінічі Ізумі, який живе звичайним життям. Але ця ж невдача робить його носієм цієї загадкової істоти, прирікаючи Шінічі на постійну боротьбу за виживання з іншими, сильнішими паразитами. Що ж робитиме Шінічі, якщо його існування з паразитом у його

- МАНҐА
- 16+
У дитинстві під час нападу, сім'ю Соджі було вбито, після цього він вирішив що не вартий нормального життя. Але так було до того моменту, доки він не зустрів дівчину з табличкою: "Шукаю того, хто покохає мене...". Після цієї рокової зустрічі його життя різко змінилося оскільки він був втягнутий у бій між "Арк: Процесорами". Чи сможе Соджі виконати бажання дівчини?

- МАНҐА
- 18+
Після завершення епічної битви між батьком та сином, Бакі продовжує боротися на підземній арені й тренуватися без зупину, але йому постійно доводиться боротися з бажання позіхнути, адже йому так нудно. Ніякі стимули чи небезпеки не можуть його більше схвилювати. Тепер, коли до справи підключився прем'єр-міністр Японії, у масштабному проєкті з клонування спробували створити клон Міямото Мусаші, одного з батьків бойових мистецтв у Японії. Тепер на Бакі чекає ще один бій історичного масштабу!

- МАНҐА
Першокурсник Аюму Танака залишає клуб з кендо, щоб приєднатися до клубу з шьоґі. Уруші Яотоме, президент клубу і майстер з шьоґі, в захваті від того, що нарешті має партнера для гри. Уруші, як старшокласниця, намагається бути наставником хлопцю і навчає його грі в шьоґі. Проте дуже часто вона помічає, що червоніє від збентеження! Тим часом, кам’яний і чесний Аюму не бачить проблеми з тим, щоб назвати Уруші миленькою. Хоча вона подобається Аюму, він утримується від зізнань, так як дав собі