Надприродне

- МАНЬХВА
Міні-комікс про хлопця, який помер через нещасний випадок, і з того часу його душа володіла пошарпаною лялькою. Він робив усе, щоб привернути увагу інших людей, аби ті принесли його в свою домівку. А коли приносили, одержимий лялькою хлопець починав бешкетувати з оточуючими, доки не перелякав їх так, що вони в ту ж мить його викидали.

- МАНҐА
Екстравагантна Юко – відьма, яка виконує будь-які бажання, але не просто так і не за гроші – натомість людина має віддати щось рівноцінне своєму бажанню. Ватанукі Кіміхіро бажає позбутися від бачення містичних істот, які надокучають йому. І хоча він взагалі-то не збирався звертатися з таким проханням ні до яких відьом, сама доля приводить його до «магазин бажань» Юко. Ціна його бажання виявляється ніби-то не такою і великою – він має попрацювати якийсь час у цьому незвичайному магазині.

- МАНҐА
- 16+
Дайґо Каґеміцу, який працює на генерала-самурая періоду Воюючих держав у Японії, обіцяє запропонувати частини тіла свого ненародженого малюка 48 демонам в обмін на повне панування над країною. Коли народжується хлопчик, Дайґо кидає його в річку, очікуючи, що хлопчик помре. Однак добрий мудрець знаходить його й усиновлює. Мудрець одягає бідному синові протези. Час іде, і дитина виростає в хлопчика, який називає себе Хяккімару. Щоразу, коли Хяккімару знищує демона, він повертає одну з частин

- МАНХВА
- 12+
Вінсент прикидається бібліотекарем у маленькому селі, але насправді він надприродний посланець, який доставляє людям дари долі. У Аруджіо, нового копа, є таємнича мета — підняти забуті кримінальні справи. Що станеться, коли докази у численних справах про викрадення вкажуть на Вінсента? Містичний трилер-фантазія, щоб тримати вас у напрузі.

- МАНЬХВА
- 16+
Інопланетні технології, людські бойові мистецтва, зіткнення та протистояння двох світів. Вершина сильного, інопланетне фіаско, відроджена епоха середньої школи! У цьому житті Тан Мін вирішив сильно піднятися і захистити світ. Минула богиня, геніальна дівчина, сексуальна вчителька, довгонога старша сестра, іноземна принцеса – все це під її керівництвом; тринадцять бойових мистецтв, релігійні сили, приховані сильні, сильні, які йдуть за мною, і ті, хто проти нас, усіх б'ють! В період розквіту

- МАНЬХВА
- 16+
Я лідер популярного бойз-бенду TREE. Але одного дня я помінявся тілами з випадковою дівчиною. Виявляється, вона велика прихильниця мого одногрупника Дзі Шань, але вона також мій хейтер?! Зрештою вона використала моє тіло, щоб увійти в квартиру TREE, спати в моєму ліжку та ганятися за своїм кумиром. Вона серйозно намагається викопати мою могилу… Тьфу, мені нічого не залишається, як придумати спосіб повернути своє тіло!

- МАНХВА
У кожному романі часто є свій власний світ і безліч персонажів, що живуть у ньому. Однак, крім головних героїв та їх помічників, більшість із них навіть імені не має. "Чхундон, ти якого рівня?" Я гадки не маю. Мені навіть не відомо, чому мене саме так звуть. Уся моя розповідь може бути обмежена фактом про вступ до спеціалізованого військового училища. Цей світ – роман, створений мною. Я просто поза сюжетом… точніше, я лише одна з безлічі декорацій… *Примітка: Ця манхва – історія про

- МАНХВА
Юн Джуон має надзвичайну здатність: вона може згадати спогади про всі свої минулі життя. Після того, як її попереднє життя обривається трагічним випадком, вона збирається відновити зв’язок з людьми свого минулого життя в нинішньому. Чи будуть спогади про її 18-е життя саботувати роман у її 19-му? Або любов триватиме в різних життях?

- МАНҐА
Війна за Святий Ґрааль – це королівська битва між сімома магами. Мастери використовуючи Командні Закляття, які вони отримують, коли вступають у війну, наказують героїчним духам, відомим як Сарванти, боротися за них у битві. У П'ятій Війні за Святий Ґрааль Тосака Рін є серед магів, які беруть участь у змаганні. Разом зі своїм слугою Арчером вона сподівається здобути головний приз – Святий Грааль, магічний артефакт, здатний виконати будь-яке бажання свого власника. Один з однокласників Рін – Емія

- МАНҐА
- 18+
Сусуму Накоші не має нічого: ні грошей, ні дому, ні роботи, ні сім’ї. Все, що в нього є – маленька машина, в якій він живе між парком, повним бездомних жебраків, та дорогим готелем. Якось до нього підходить загадкова людина і пропонує велику суму грошей, якщо той погодиться взяти участь у невеликому експерименті. Головна умова експерименту – трепанація черепа.

- МАНҐА
- 16+
Lextreé (він же Лекстрей) – фентезі-манґа, що зображує темний занепад тодішніх цивілізацій на Дикому Заході 19 століття. Самотній вершник перетинає пустельну місцевість, на тлі занедбаних земель і привидів минулого. У ньому звучить тема життя, що минає, невизначеності та моментів у світі, що швидко зникають, де вітер символізує зміни та знищення слідів минулого. Ліам Грімгарт, як головний протагоніст і його постать стають символом не тільки мандрівного вершника, а й невизначеності життя, де

- МАНЬХВА
Шлях до вершини бойових мистецтв є самотній і довгий. Перед обличчям біди ви повинні вижити і залишатися непохитними. Тільки тоді ви зможете пробитися і продовжувати свій шлях, щоб стати найсильнішим. Павільйон Високого неба випробовує своїх учнів найжорсткішими способами, щоб підготувати їх до цієї подорожі. Одного разу скромному прибиральнику Ян Каю вдалося отримати чорну книгу, що відправляє його на дорогу до вершини світу бойових мистецтв.

Дівчина твоєї мрії ледь знає про твоє існування. Твої друзі не можуть допомогти. Твоя сім'я нічого не знає. Куди ж звернутися за любовною порадою? Хто може надати тобі таку необхідну допомогу? Якщо ти звичайний підліток Павло, ти викличеш могутнього демона з глибин пекла і, відверто кажучи, сподіватимешся на краще.

- МАНҐА
Колекція невеличких оповідей та есе, виданих автором panpanya самостійно. Твори автора поєднують у собі різного стилю малюнки та розповіді великого спектру жанрів. Якщо вам коли-небудь пощастить зустріти краба, який проповзає між сусідніми будинками, то ви зможете відкрити для себе багато життєвих цікавинок, які завжди знаходились поруч із вами.

- МАНХВА
- 12+
Щоб розпочати сомостійне доросле життя Ґарам переїжджає в порожній будинок своєї бабусі на березі океану. Там він зустрічає містичну водяну істоту, яка не пам’ятає свого минулого. Тепер Ґарам повинен допомогти їй згадати те, що вона забула.