• Головна
  • Каталог 3102
  • Розділи
  • Допомогти

Махо-шьоджьо

аналог махо-сейнен, тільки з дівчинкою в головній ролі. Любовній лінії може приділятися трохи більше увага, ніж в махо-шьонен. Зазвичай дівчинка в махо-шьоджьо володіє якою-небудь магічною силою.

[miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

6
  • 60

«Это мой путь ниндзя!»В день рождения Наруто Узумаки на деревню под названием Коноха напал легендарный демон, Девятихвостый лис. Четвёртый Хокагэ ценой своей жизни спас деревню, запечатав демона в новорождённом Наруто, неосознанно обрекая его на жизнь в ненависти односельчан.Несмотря на недостаток таланта во многих областях ниндзюцу, неусидчивость и задиристость, у Наруто есть мечта — стать Хокагэ, сильнейшим ниндзя в деревне. Желая признания, которого не получал, он упорно работает и

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
0
  • 0

111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
  • 16+
0
  • 0

1ваіпа1ваіпа1ваіпа

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
9.7
  • 100

Історія розпочинається в популярній онлайн-грі Іґґдрасіль, яку ось-ось мають закрити. Головний герой Момонга вирішує залишитися в своїй улюбленій грі аж до самого вимкнення. Але з якоїсь незрозумілої причини після настання часу вимкнення він залишається в грі й ніяк не може вийти. Лишаючись в образі “скелета-мага”, Момонга помічає, що світ навколо нього відрізняється від звичного йому світу гри Іґґдрасіль, а всі NPC починають виявляти емоції та власну волю. “Я не маю батьків, друзів, місця в

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
9.5
  • 100

Продовження манґи Cardcaptor Sakura

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
  • 16+
9.6
  • 100

34-річного відлюдника, отаку сім'я виганяє з дому. Будучи огидним безхатьком, він розуміє, що не знає, як жити надалі, також, він, усвідомлює, що його життя могло б бути кращим, якби він робив кращий вибір. У момент розкаяння, він побачив вантажівку, яка неслася, прямо до трьох старшокласників. Під час спроби врятувати їхне життя, він зустрічає свій кінець. Наступного разу, коли він розплющив очі, він перевтілився у фентезі світі, як Рудеус Грейрат. Отримавши другу спробу, Рудеус вирішив, що:

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
  • 12+
9.8
  • 100

У цьому світі існують створіння, що можуть виконати будь-яке бажання обраній дівчині. Однак обраниця, своєю чергою, повинна стати чарівницею і встати на шлях боротьби добра та зла, борючись зі злими істотами, що з'явилися завдяки прокляттям. До головної героїні – Мадоки, та її подруги — Саяки, звертаються з пропозицією стати чарівницею Кюбей і їхня ніжна та лагідна сенпай Мамі. В цей час в їхній клас приходить загадкова дівчина – Акемі Хомура... І, з якоїсь причини, вона завжди намагається

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
9.9
  • 100

Екстравагантна Юко – відьма, яка виконує будь-які бажання, але не просто так і не за гроші – натомість людина має віддати щось рівноцінне своєму бажанню. Ватанукі Кіміхіро бажає позбутися від бачення містичних істот, які надокучають йому. І хоча він взагалі-то не збирався звертатися з таким проханням ні до яких відьом, сама доля приводить його до «магазин бажань» Юко. Ціна його бажання виявляється ніби-то не такою і великою – він має попрацювати якийсь час у цьому незвичайному магазині.

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
9.4
  • 100

Класика жанру про дівчат-чарівниць. Звичайна школярка Усаґі Цукіно зустрічає незвичайну кицьку Луну, яка не тільки вміє розмовляти, а ще й відкриває Усаґі її приховану чарівну силу. Тепер вона вже Сейлор Мун, яка має боротися зі злом у цьому світі.

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНХВА
  • 16+
10
  • 100

Субкультура трансформації різаними запястями Менхера Сатирична манга, серіалізована на pixiv з 2014 року. Історія розгортається в перебільшеній версії Японії, де самопожертва дівчат-чарівниць - шкодити собі, щоб врятувати світ. У ній розповідається про пригоди Момоки Сакураї і Суміре Курачі в їхній боротьбі з злими духами, які маніпулюють людьми та перетворюють їх на монстрів. Основна серія закінчилася після після 20 розділів, щоб зосередитися на інших роботах.

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
  • 12+
9
  • 100

"Короткі історії" являють собою збірку коротких оповідань, які розповідають нам про продовження історії сейлор-воїнів та їхніх друзів. Вони стикаються з новими ворогами та розгадують таємниці

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • ВАНШОТ
10
  • 100

«Паралельна Сейлор Мун» — це жартівливе оповідання, створене Наоко Такеучі в 1999 році на честь року Кролика. Дії відбуваються в паралельному всесвіті, де Усаґі та Мамору так і не стали Нео Королевою Сереніті та Королем Ендіміоном. Сейлор-воїни також виросли, одружилися та мають власних дітей. Тож ми можемо бачити їхні пригоди.

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
  • 16+
10
  • 100

Ворогу людства, Неуроям, протистоять дівчата, що літають у небі на сталевих мітлах, - ударних модулях. "Відьомськими шляхами" - це історії різних відьом, що борються на європейському театрі Великої війни з Неуроями.

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
10
  • 100

1944 рік, південно-європейська країна Романья розпочинає контрнаступ разом із 504-м зведеним винищувальним крилом, що зветься "Завзяті відьми". Його ядро складає еліта князівства Романья - підрозділ "Червоні трусики", але незабаром, коли загін згуртовується, стає очевидним, що всі його члени є дещо дивними, і не в останню чергу - командир. Що доля приготувала для цієї групи дівчат...?

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
  • 18+
7.3
  • 80

Cержант Вільма Бішоп переводиться до загону на острові Вайт. Це загін-побратим знаменитої 501-ї зведеної ескадрильї, але замість асів на острові Уайт незграбні новачки і трвмовані старожили. І хоча ці "однокрилі відьми", можливо, не готові літати поряд асами, кожна з них має власну історію, яку варто розповісти.

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНЬХВА
10
  • 100

Віртуальна гра у VRMMO під назвою «Світ Цанланя». У цій грі найсильнішим гравцем є Янь Мо Ґе. Насправді ж це дівчина на ім'я Сяо Вань, яка має відразу 2 акаунти в грі. Одного разу, під час оновлення, головну героїню скинула зі скелі богиня Лін Сюе, але Сяо Вань не померла, а опинилася в іншому світі. Що ж тепер чекає на Сяо Вань? Чи залишиться вона у цьому світі назавжди?

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
9.5
  • 100

Десятирічна Сакура випадково випускає чарівні карти Клоу і тепер мусить їх знову зібрати, бо на волі вони можуть накоїти чимало лиха. Але це їй цілком до снаги – адже виявляється, що вона і сама має приховану магічну силу.

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
  • 16+
9
  • 100

Звичайна офісна працівниця Охаші Рей, відроджується як головний герой свого улюбленого симулятора, це ідеальна можливість зробити те, чого вона завжди хотіла — спокусити негідника! У своєму попередньому житті Рей не цікавилася принцами, яких могла запропонувати гра. Вона дивилася лише на Клер Франсуа, її ворога. Тепер, озброївшись своїми широкими знаннями в грі та своєю нескінченною любов’ю до Клер, чи зможе Рей нарешті завоювати жінку своєї мрії?

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
10
  • 100

Збірка манґи від художника Okitugu

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
9.3
  • 100

1937 рік. Вже як двадцять років світ живе у мирі після великої війни між людством та прибульцями Неуроями. Але ще рано полегшено зітхати. Нові Неурої літаючого типу були помічені над морем Фусо - більш швидкі та міцні ніж ті, що коли небудь зустрічалися. Ці перші декілька сутичок переростуть в кінці кінців у Другу світову війну з Неуроями. В цьому томі прослідковуються ранні етапи тої війни та розповідається про те, як Міо Сакамото стала відьмою і навчилась застосовувати своє магічне око; як

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
7.2
  • 80

Академія Матабі – престижна школа на лоні природи далеко за містом. Її заснували ще сто років тому, прагнучи створити найкращі умови для учнів. Втім Хаякава Юмі обирає її головним чином через іншу причину. Найбільша незвичайність школи полягає у тому, що її учням дозволено тримати у гуртожитку своїх домашніх улюбленців котів. Тож новенька учениця приїжджає на навчання разом із своїм чотирилапим другом.

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
8.3
  • 80

Англія, 1899 рік. Із притулку для пацієнтів з емоційними порушеннями тікає молода дівчина. І судячи із реакції її лікаря – далеко не проста пацієнтка. Здається, її прагнуть не стільки вилікувати, скільки використати, і тому відчайдушно намагаються наздогнати і повернути за будь-яку ціну. Для чого і чому? Відповіді на ці питання вона отримає не скоро, адже після падіння під час своєї втечі втрачає пам’ять і тепер вже зовсім не розуміє, що відбувається. Єдине, що вона пам’ятає, це своє ім’я –

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
9.6
  • 100

Відьми, дракони і Лондон навиворіт.

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
9.4
  • 100

Історія часів заснування гільдії Хвіст Феї.

[/miniposter]