• Головна
  • Каталог 3102
  • Розділи
  • Допомогти

Детектив

[miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
9.8
  • 100

У дитинстві Кенджі з друзями мріяли врятувати світ від жахливої загрози. Вони створили таємний символ, що поєднав їх узами клятви. І ось, вже дорослі, вони несподівано для себе виявляють, що світові насправді загрожує небезпека, яка дивним чином пов'язана з їхнім минулим.

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
  • 16+
8.7
  • 80

Цей розділ являється прототипом, тому його історія вирвана з контексту основного оповідання. У майбутньому сама концепція і деякі локальні деталі (включно з персонажами) можливо, відрізнятимуться, тому - це не канон "Перед тим як ти помреш", але нехай і частково, проте основна ідея вже закладена в історію твору.

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
  • 18+
9.9
  • 100

Коли Акарі, її батько та молодший братик бронювали квитки на морський круїз, вони й уявити не могли, що розкішний лайнер – осередок страшних злочинів.Як складеться доля Акарі, її сім'ї та інших пасажирів у цьому кривавому морі, звідки, здавалося б, врятуватися неможливо?

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • ВАНШОТ
  • 16+
8.8
  • 80

"Минуле Хісоки" – приквел до манґи "Мисливець х Мисливець", який розповідає історію персонажа Хісоки, написаний та проілюстрований Суї Ішідою. Тоґаші Йошіхіро визнав цей ван-шот, проте його можна вважати як каноном, так і неканоном.

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
  • 16+
9.3
  • 100

Старшокласник Кей Наґай загинув у дорожньо-транспортній пригоді, але відразу ж ожив, дізнавшись, що він може бути не таким, як усі інші люди. Натомість він може бути таємничою майже безсмертною істотою, наділеною не тільки силою омолодження, але й здатністю бачити надприродних істот. Злякавшись, він тікає, і його друг допомагає йому втекти від суспільства. На жаль для Кея, триває полювання, і незабаром він потрапить у конфлікт між людством та іншими подібними до нього.

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНХВА
10
  • 100

У корумпованому місті Шін-сі Зеха раптово прокидається в лікарні, не в змозі згадати нічого, що сталося після розмови з таємничим чоловіком однієї ночі. Незабаром він дізнається, що у місті хаос через дивних істот, яких називають "біом". Оскільки доля зводить сімох хлопців, чи вдасться їм завершити цю боротьбу раз і назавжди? Нехай полювання починається!

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
10
  • 100

Сейджі Тооно – 22-річний NEET¹, який може бачити справжню сутність людей у ​​вигляді йокаїв. За обставинами він влаштовується працювати в загадкове агентство, де можна "безкоштовно отримати консультацію з ваших проблем" від таємничого хлопчика на ім'я Сайджьо Шіроші. Звідки у Сейджі така здатність, і чому їм так зацікавився Шіроші? (NEET¹– покоління ні-ні, цей термін позначає молодих людей 16-34 років, які не працюють і не вчаться за різними обставинами.)

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНХВА
10
  • 100

Війна закінчилася поразкою злодіїв: тепер світом правлять продажні герої. Один із цих героїв убив близьку людину Іхви. Вона не знає, хто саме, але це не має значення, якщо та вб'є їх одного за одним. Іхва стає Вбивцею героїв, злодіієм, який полює на героїв щоночі. "Я уб'ю всіх і заберу все!"

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНЬХВА
  • 16+
10
  • 100

Після переселення у світ пари та машин, головний герой Клейн Моретті все більше заплутується у своїй подорожі цим дивним надприродним світом, бажаючи знайти шлях назад. У процесі вивчення магічної медицини, ворожіння, запечатаних предметів, всього надприродного і відбиваючись від будь-якої біса, він випадково створив легенду про "Блазень"!

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
9.8
  • 100

Історія про відлюдькуватого школяра Амано Юкітеру, який постійно записує у щоденник на мобільному все, що бачить і що з ним трапляється. А що як у його щоденнику почнуть з'являтися записи про майбутнє?

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНХВА
9.3
  • 100

Бланш сором'язлива і добра, але її зневажає сім'я. Не маючи сил поболати презирливе ставлення сім'ї вона чинить спробу самогубства... Опісля, відкривши очі я зрозуміла, що знаходжусь у світі гри яку створила!! Що б вижити в цьому світі я маю переманити на свій бік злодія Рікардо. Але Рікардо поводиться якось дивно?! Примітка:Це опис до манхви в ориганалі та перекладах, хоча він не точно передає цю історію. Манхва написана за новелою.

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
9.4
  • 100

Ічіджьо Казуя думав, що був убитий, але коли він прийшов до тями, то виявилося, що він повернувся у свої шкільні дні. Усе своє життя він прожив як плейбой, мав безліч сексуальних контактів з жінками до того фатального дня, коли був убитий. Він розуміє, що його вбивцею був шкільний друг Масакі Танака, який заздрив стосункам Казуї з протилежною статтю. Повернувшись в минуле на 15 років, Казуя вирішив, що йому дали другий шанс…

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНХВА
  • 18+
9.3
  • 100

- Це той самий Віктор Луна?! Йохану було наказано доглянути Віктора Луну, відомого своєю лютістю. Захоплююча перша зустріч між ними закінчилася тісним контактом тіл, до чого це призведе?

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
10
  • 100

Продовження культової історії! Після погибелі L за розслідування справи про таємничого вбивцю КІРУ береться його талановитий послідовник - НІА. Завдяки його зусиллям, Ягамі Лайт був викрит і вбит особистим шінігамі. Так скінчилась історія відомого вбивці, борця за справедливість, вічищающого світ від злочинців за допомогою Зошита Смерті. Однак, через декілька років, загадкові вбивства відновились. Інші цілі, інші мотиви, але спосіб той же. Невже з‘явився новий КІРА?… НІА повинен ще раз довести

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • ВАНШОТ
6
  • 60

Ван-шот, опублікований в Weekly Shonen Jump #25

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
9.8
  • 100

29-річний Фуджінума Сатору підпрацьовує кур’єром у піцерії та безуспішно намагається стати манґакою. Але крім цього він має надприродній дар – коли він знаходиться близько до місця, де ось-ось має статися нещасний випадок, його переміщує у часі та просторі в минуле – зазвичай на кілька хвилин назад. Він називає це “повторами” і вони продовжуються аж допоки він не запобігне цьому нещасному випадку. Він ненавидить цю свою здібність, бо вона завжди приносить йому одні неприємності. Крім того вона

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
10
  • 100

Комп’ютерні ігри ваблять можливістю стати справжнім героєм – убити дракона, врятувати принцесу, а, можливо, навіть і увесь світ. І що головне – ніяких ризиків, адже навіть якщо твій персонаж помре, ти можеш просто почати все спочатку. Але що як смерть у грі означатиме справжню смерть і для тебе реального?

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНХВА
8
  • 80

У 2014 році була відкрита надзвичайна сполука, властивостями подібна до ігрової мани. Минали роки, і магія швидко вживалася у людське суспільство. Через велику небезпеку, яку несла ця субстанція, владі довелося обмежити використання певних заклять. І ось, через 16 років, з’являється таємничий чоловік у червоному плащі, який здатен обходити ці обмеження заввиграшки. Він безжально вбиває злочинців за допомогою недоступних звичайним людям заклять. Хто ж цей месник-убивця? Детектив Кім прагне це

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
9
  • 100

Заради грошей троє молодиків – Сайто Казуо, Мішіба Токі та Накаджьо Нобуто – погоджуються взяти участь у певній бізнес-грі, що проводиться між великими корпораціями. Незнайомі раніше, вони стають непоганою командою і виходять на перші місця у рейтингу. Однак гра стає все небезпечнішою – здається, тепер гравці ризикують не лише грошима.

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
8.3
  • 80

Англія, 1899 рік. Із притулку для пацієнтів з емоційними порушеннями тікає молода дівчина. І судячи із реакції її лікаря – далеко не проста пацієнтка. Здається, її прагнуть не стільки вилікувати, скільки використати, і тому відчайдушно намагаються наздогнати і повернути за будь-яку ціну. Для чого і чому? Відповіді на ці питання вона отримає не скоро, адже після падіння під час своєї втечі втрачає пам’ять і тепер вже зовсім не розуміє, що відбувається. Єдине, що вона пам’ятає, це своє ім’я –

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
8.9
  • 80

Рікуо рятує від холодної смерті змерзлого на вулиці юнака на ім'я Казахая. Хоча останній і не в захваті від такого сусідства (навіть незважаючи на своє спасіння), тепер двоє молодиків живуть разом, над аптекою, де і працюють. Час від часу хазяїн аптеки підкидає Казахаї і додаткову роботу – кожного разу це якесь дивне доручення – втім, він завжди погоджується.

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
9
  • 100

Старшокласник Ямада приходить до тями на березі безлюдного острова і навіть не пам’ятає, як він міг тут опинитися. На щастя він знаходить рештки рятувального човна із хоч якимсь харчем та свою сумку. Тепер залишається лише чекати на допомогу, однак дні йдуть, але ні рятувальників, ні взагалі жодних кораблів на горизонті не видно.

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНҐА
9.4
  • 100

Флейтистці Кучікі Наомі щоночі сняться жахи - чоловік у каптурі з черепом у руках, гріб, в якому вона лежить. Звернувшись до психолога Мацузакі, вона дізнається, що причиною цих жахів є навмисно забуте нею минуле. Але що ж такого страшного могло трапитися? Цього ж дня у квартирі напроти її вікон інспектор поліції Ішікура з молодим помічником Араґакі знаходять обезглавлену мумію. Чи пов'язана вона якось із чоловіком з черепом зі снів Кучікі? З Німеччини повертається молодий диригент Юкі Ясуфумі

[/miniposter][miniposter=main]
з [xfgiven_chappr][/xfgiven_chappr] [xfnotgiven_chappr]ХХ[/xfnotgiven_chappr]

  • МАНХВА
9.5
  • 100

Минуло кілька тисячоліть відтоді, як алхімік створив Зима. Зараз він живе разом з Джейн, і більше всього на світі хоче навчитися бути живою людиною.

[/miniposter]